Retourbeleid

Stap 1: Controleren

 

Zodra je bestelling geleverd is, ga je na op de producten voldoen aan jouw wensen. Als je besloten hebt dat de bestelling niet voldoet aan jouw wensen, kan je deze retourneren. Dit is geen enkel probleem.

 

Stap 2: Melden retour

 

Je meldt dit binnen 14 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar info@kadoshopbyvieve.nl met jouw gegevens, het ordernummer en het product, of de producten die je wilt retourneren, dan ontvangt u via de mail een retourformulier.

 

Stap 3: Retour sturen

 

Binnen 14 dagen na aanmelding  van de retour kun je de bestelling retourneren door het  retourformulier in te vullen, wat u via de mail hebt ontvangt en samen met het product, of de producten, op te sturen volgens de instructies op het formulier. Alle producten moeten in nieuwe, ongebruikte staat verkeren inclusief labels en verpakkingen. Beschadigde en/of gebruikte items worden niet aanvaard.

 

Stap 4: Creditnota

 

Na ontvangst van de aanvaarde retourzending wordt het aankoopbedrag van het product, of de producten in zijn geheel op je rekening teruggestort. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. De verzendkosten van de heenzending worden enkel vergoed als de hele bestelling retour wordt gestuurd.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Retourneren met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard.

De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Het product moet teruggestuurd worden in een bubbeltjes envelop, zodat het niet kan beschadigen.

Mocht je het met een postzegel verzenden is het eigen risico als het product kwijt raakt. Daarom is het aan te raden om je retourzending met een track en trace code te verzenden.